Nämen tjenare!

Hanna här tänkte köra en liten presentation av mig själv och Min häst Roma .Suger på att skriva om mig själv men kör på ändå!
Jag heter alltså Hanna och har just gått ut åttan.På Fritiden rider,fotar jag och är med kompisar.Jag är mycket envis,nästan alltid glad tjej! jag bor i linköping med min fader,moder och min tvilling syster Vilma och 2 kissemissar!
Min häst heter Roma och är ett svenskt halvblodsto på 163, f.1999 efter regassoni,Med Roma har jag tävlat upp till 120/LA
med sin tidigare ägare har hon gåt 140 hoppning.har ridit Roma sen i januari i år då pappa har tävlat henne  tidigare i 1 års tid.Roma är en tvättäkta fuxmärr och har ibland starka åsikter om vad hon vill och inte på marken,men i ridningen är hon en Gud! Har en himla härlig inställning till allt och gör allt och lite till för en.Hoppar allt i princip.
jag har oxå en Ponny vid namn attyrory Speedy som jag tävlat upp til LB i hoppning med men just nu tävlar Min syster honom (har startat LA med honom) och jag roma då de är som natt och dag att rida.blir lite att börja om varje gång man byter och inte hoppat hästen på 1 månad typ. Speedy är en Extermt charmig Irlänsk D-ponny född 1997 med bra hoppteknik och kapacitet.Speedy är väldigt försiktig över hinder och kvick i benen.han är tävlad upp till msv tidigare.Speedy är världens snällaste och min första egna Ponny!
slänger med stt par bilder på mina snyggingar!
Romis och jag<3 


Vilma och speedy!
jag och Lilleman<3


//Hanna


Kommentarer
Sophie

åååh! Jag har faktiskt ridit Roma lite när hon stod i Ånestad, när Jenny&Uffe ägde henne.

Saknar henne väldigt mycket! Men hon ser ut att ha kommit till en kanontjej iallfall! :) Pussa henne från mig!

Kram Sophie :)

2012-06-22 @ 02:31:00
URL: http://www.sophiearchibald.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0