Dagens resultat!

Var och tävlade i ånestad idag ,vilket gick jätte bra ! Först ut var Chaqie kändes bra på framhoppningen och allt rulla på.Var ganska nervös då jag ridit henne typ fem ggr men hade ett riktigt bra pass på henne igår så var taggad!
På banan kändes allt bra och tänkte typ två saker hela banan sitt still och låt henne inte ta tygeln ! Haha! Men det kändes jätte bra och var dubbel nolla och en sjätte placering i 110 så var riktigt nöjd ! Roma var fin oxå .red bara 110 hade ett pet på ettan men kände att jag inte hade tryck i henne och ridningen var lite sisådär .så ska planen nu är att rida 110 nu hela helgen och göra bra rundor och med bra tryck och bra ridning vill inte rida 120 när jag inte kan rida med bra tryck från början utan att Annelie står och skriker på mig.måste tacka både Annelie och tracy för bra stöd och hjälp idag ,betyder mycket! Så imorgon satsar vi på bra rundor med bra tryck och go ridning så blir det super btw tävlingen börjar vi 7 jag startar första klassen som nr 5 ,lyckat!

//Hanna



Kommentarer
Tracy

Ni var super duktiga=) Det är bara för mig att ta av mig hatten och du får sträcka på dig=) Kram

2012-09-08 @ 15:23:47
URL: http://knyppet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0