Hejhopp

Tjenare bloggen! Jag vet att uppdateringen från min sida inte har varit på topp direkt men jag säga att vi inte har så bra internet här ute i ingen stans men aa ... Nu är Emelie här i stugan , hon kom ner samtidigt som när vi hämtade höstarna som var i måndags. Trots att det har varit dåligt väder så har vi badat 2 gånger , yeea. ( i pool ) Idag så red Hanna och jag ut på morgonen , jag provade även jaktstången som vi köpte nyligen på Speedy . Han var dock väldigt stark men efter ett tag med många halvhalter så släppte det! Jag tyckte själv att han var fin på det bettet och ska prova det när jag hoppar lite! Hästarna har ju vilat under helgen och igår och i fredags fick han bara longeras så han hade lite överenergi så att säga !! Sedan när vi släppte dom i hagen så drog dom nära repor men lugna sig sedan ... Sedan drog vi till västervik för att shoppaaaaaah !! Jag införskaffade 3 bikini överdelar och 1 bikini underdel som passar till alla överdelar (H&M) , blev även en militärfärgade jacka , bodybutter och ett par rosa hörlurar som matchar mitt skal riktigt Nice må jag säga! När vi kom hem blev det såklart en simtur i polen , Emelie och jag simmade hela 250 m. Stolta!
Nu ska vi chilla på livet , gör det du med vetja!
Choo bree
//Vilma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0