Tävlings resultat i Västervik!

Idag var det tävling i Västervik. Var fett taggad och så men blev en lång dag för både Speedy och mig (10h på tävlings platsen) han fick stå en stor del i transporten eftersom både Hanna och jag var på samma tävling. Men han var på topp iaf! LB,1m: framridningen fick bra men blev något seg under framhoppningen. Hoppade lite och så kunde jag inte komma rätt på den där jobbiga oxern och stort några gånger till slut orkade han inte så då stanna han men så tog vi det igen och ochdå hoppa han som bara den! Kändes bra genom hela banan tills 4 då han stod emot lite men inget märkbart så fortsatte det och rullade på! Han bjöd fint på hindrena men kändes dock lite stark. Men till sista kombinationen kom jag något när men men...man ska inte vara så kritisk , men är ändå nöjd med rundan som kändes bra! LA:n skippade jag för jag kände att han var trött och varken någon av oss hade orkat med det så åkte iväg med en nöjd häst och glad ryttare! //vilma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0