drömponnyn!

Här är drömponnyn med hjärta av guld!
 
Träningen i Söndags = underbart.
Han var så sjukt fin, var ju ett tags sen det blev än träning och vi såg mette. Så det var kul att träffas igen:) Hade ridit lite latit, under dem två dagarna jag ridit efter hans skrittpass. Men i Sönags gick det sjukt bra, från dem första 5 min och till dem sista 5 min var det en väldigt stor skillnad. Jag red exakt som jag skulle i slutet och han var sjukt sjukt fin verkligen. Känndes bättre än någonsin fakitskt!  
 
Han har blivit så himla fin nu, nu kan jag hoppa högt, nu ska jag rida såhär, komma runt banorna, bra resultat, fina rundor, bra känsla. KÄNNS så j*vla bra nu,
 
Vad gör VI? nu kör vi.
 
/Ottilia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0