Dagarna springer iväg

Falsterboveckan börjar imorgon - woho. Som alla andra säger går inte att missa, vilket jag står fast vid.
 
Blir att städa rummet snart och efter städandet åka till stallet. Mamma har vart ute i stallet nu på morgonen, gett Jooar mat ute i hagen och tagit av täcket på han osv.. han går ju ute nu dygnet runt så då blir det mycket att vi måste fixa med honom själv. Men inatt får han stå inne för då skulle det tydligen blixtra och åska.
Men blir en promenad med ponnyskrutt sen, kommer gå ungefär 40 min.
 
mortion, mortion och ännu mer mortion. Men det skadar ju inte.
Är faktiskt stolt över mig själv för i onsdags sprang jag 8km som ingenting, visst det var lite jobbigt såklart men sprang i ett bra tempo, så det känndes som ingeting. Ska börja springa 3 gånger i veckan nu och blir ganska mycket promenader med Jooar nu så det blir extra mycket mortion.
Börjar rida honom på måndag, då det är tävling på torsdag i Heda. Kvällshoppet. Blir en L:C och L:B. så det ska bli kul:)
En bild på mig och Jooar från 2011, var med i dressyrlaget för att dem inte hade ett fullt lag. Det ledde till en 3:e plats.
Men så illa var det väl ändå inte?
 
/Ottilia
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0